.

HTML Javascript

donderdag 29 november 2018


2 opmerkingen:

  1. Hallo lieve Elise, ik bedoelde niet een specifiek gedicht maar wilde je gewoon kennis laten maken met de website waar de natuur ook in in beeld wordt gebracht En waar ook je ook gedichten en meer kan bekijken en lezen uit de natuur.En daarmee bedoel ik dus de mens en de natuur. Ik ben even niet online als je mijn woorden heb gelezen - nieuwste op mijn website zelf: gedichten en verhalen uit het leven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De mens en de natuur https://catherinetine.blogspot.com beheer ik samen met een vriendin maar we zetten hier wel onze woorden apart.De naam van het schrijven staat altijd onder het blog. Ik kom later terug als ik mij goed voelt en beiden kan je hier ook verwijderen graag. Want ik wilde het je gewoon laten weten. Ik vergeet je niet maar heb even andere dingen die voor mij even belangrijker wezen. xxxx Lees dus even een rust moment dan weet je voldoende.

    BeantwoordenVerwijderen