.

HTML Javascript

dinsdag 25 december 2018

                                            Liefde is hij, Liefde

                                           Hij woont in mijn ziel
                                           heeft een vaste plek
                                           hij is een van mijn
                                           ikken

                                          
                                          Hij likt soms mijn
                                          wonden
                                          zodat mijn ogen
                                          naar hem dansen
                                          hij is beter dan brood
                                          al kan ik niet zonder

                            
                                         Wij zijn samen een
                                         wonder
                                         hij is het blauw
                                         van de lucht
                                         Liefde is hij
                                         Liefde







                               

                                       elise









            

Geen opmerkingen:

Een reactie posten