.

HTML Javascript

woensdag 26 december 2018

                                                       Ik wou vandaag, ik was

                                                       Ik wou vandaag, ik was
                                                       Een sprietje mooi groen gras
                                                       Maar dat is natuurlijk onzin
                                                       Ik had er ook maar weinig
                                                       aan
                       
                                                      
                                                      ik zou alleen maar ergens
                                                      staan
                                                      op een weiland of tussen
                                                      stenen
                                                      en geen mens zou naar
                                                      me omzien


                                                     als men daar toevallig
                                                     voorbij zou gaan
                                                     op hele lange benen
                                                     en dan wou ik als
                                                     sprietje gras
                                 

                                                    weer dat ik een mens was
                                                    dus wat ik nu al ben
                                                    en zo kwam min of meer
                                                    op hetzelfde neer




                                                 Hans Andreus

Geen opmerkingen:

Een reactie posten