.

HTML Javascript

zondag 30 december 2018

                                  Aan de oever van uw ogen

                                         Ginds
                                  aan de oever van uw ogen
                                  spreekt een dichte adem
                                  woorden
              
                                        Woorden
                                 die zo moeilijk groeien
                                 in de warme aarde van
                                 mijn mond

                                      Zegt ze
                                een voor een
                                als dunne vogels
                                in een tempel vuur
                                ik ga ze wegen
                                aan de drinkplaats
                                van mijn handen



                              Boudewijn Buch

1 opmerking:

  1. Heel mooie woorden die mij wel aanspraken. Vraag aan jou:
    Weet jij ook hoe ik de codes kan invoeren waar men op kan drukken voor delingen zoals jij hebt zoals MBTFP. mijn pagina is anders ingesteld maar sinds G+ weg is ben ik de anderen ook kwijt en weet niet hoe ik het moet invullen.

    BeantwoordenVerwijderen