.

HTML Javascript

donderdag 27 december 2018

                                                       Zielen- spiegelend
                    

                                                      Ik wil je aanraken
                                                      je hand voelen
                                                      in de mijne
                                                      in je ogen
                                                      wil ik dromen
                                                      ziels kontact
                               


                                                    Tot versmelting
                                                     komen
                                                     ik droom van je
                                                     ik droom van je
                                                     zielen spiegelend
                                                     droom ik in
                                                     jouw











                                                 

                                                   elise









                                                        

Geen opmerkingen:

Een reactie posten