.

HTML Javascript

vrijdag 28 december 2018

                                                  Ik heb je lief
                                          
                                                 Ik heb je lief men kan het
                                                 niet nooit helpen
                                                 jij bent de aarde
                                                 en wat daarbij is
                                                 ik leef niet meer
                                                 ik leef van je gemis
                                    

                                                Ik ben een wond
                                                ik ben niet meer te stelpen
                                                jij bent hier niet
                                                ik ben hier niet
                                                waar leef ik
                                                waar leef jij

                               
                                              Wij weten niet wat
                                              er gebeurd
                                              wij hebben ons
                                              beste leven
                                              verbeurd
                                              alles is gewenst
                                              en wat nu
                                              wat geef ik?
                         

                                            
                                            Ik schrijf mijn
                                            woorden met
                                            lichaam en handen
                                            spreek met een
                                            stem die aan mij
                                            kapot gaat
                                            ik ben de liefde
                                            en ik ben de haat

                                           
                                           maar jij bent die ik ben
                                           liefste wij branden
                                           verschrikkelijk in onze
                                           arme staat
                                           er is haast niets meer
                                           dat ons leven laat
                                            
                    

                                          Hans Andreus 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten