.

HTML Javascript

donderdag 27 december 2018

                                           Mijn liefste


                                          Mijn liefste ruikt
                                          naar vruchten en kruiden
                                          uit verre landen
                                          zijn geur blijft
                                          tussen mijn borsten
                                          hangen


                                         Je ogen zijn leuker
                                         dan andere ogen
                                         het lijken wel vogels
                                         duiven ofzo
                                         je wimpers de
                                         vleugels
                                         die even bewegen
                                         je vliegt bij me
                                         binnen
                                         als ik naar je
                                         kijk



                                       En je kijkt naar mij
                                       tegelijk
                                      van takken en twijgen
                                      met bloemen en vijgen
                                      een paleisje van bomen
                                      de stammen de balken
                                      een bladerdak over
                                      ons huis






                                    

                                 Judith Herzberg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten