.

HTML Javascript

donderdag 31 januari 2019

                                     Leeg


                            De muren waren leeg
                            toen ik jouw was
                            verloren
                            hoe leeg ik mij
                            voelde

                           In de wereld
                           waarin ik leefde
                           en stierf een 
                           wrede dood
                 
                           jij was uit mijn
                           baarmoeder
                           getrokken
                           de pijn was
                           hels
               
                          ruw getrokken
                          leegte
                          leegte
                          ik had geen 
                          tranen meer
                          ik was leeg










                   elise

                           

Geen opmerkingen:

Een reactie posten