.

HTML Javascript

woensdag 30 januari 2019

                                     Verliefd 

                Wanneer ik aan verliefdheid denk
                wordt alles mooier en zachter
                de wereld veranderd in een paradijs
                en ik loop op de wolken te dromen
                ik zing op vreemde momenten
                en ik denk de hele dag door aan jouw

                wanneer ik aan verliefdheid denk
                droom ik alleen maar van jouw
                ik zou in je ogen willen verdrinken
                en doe de vreemdste dingen
                alles is mooi aan jouw
                je ogen je haar je stem

                ik pluk de maan voor jouw
                ik ga staan dansen op de zee
                in gedachten samen met jouw
                tot alles verdwijnt
     
                je blauwe ogenzee  is dan het
                mooist op deze aarde
                ik zou voor jouw een ronde
                regenboog zelf gaan fluiten
                ik ben blij met alles in het leven
                en alles kan ik dan aan
                als ik weer verliefd op je was
                dan was het altijd een zomerdag
                als ik weer verliefd op je was


  


              


             elise

     








                
                

2 opmerkingen: