.

HTML Javascript

dinsdag 22 januari 2019

                                Mijn muze   Kerima ellouise



                                 Jij bent mijn muze
                                 mijn inspiratie
                                 en dorst naar schoonheid
                                 ik zie door jouw de liefde
                                 voor woorden en leven

                                Jij bent het leven wat in je
                                woont
                                en mensen tot diepste
                                ontroering kan brengen

                                Jij bent mijn muze
                                mijn inspiratie
                                Alles wat ik mooi vindt
                                in het leven

                                zit in jouw woorden
                                ik adem jouw schoonheid
                                en schuil me in jouw
                                woorden

                               jouw woorden bevatten
                               alles wat er in me leeft
                               dat leven heet
                               jij mijn inspiratie
                               bron






                        Elise

Geen opmerkingen:

Een reactie posten