.

HTML Javascript

maandag 28 januari 2019

                                   Ik zweef

                            Ik zweef op de vleugels
                            van mijn dromen 
                            je kuste mij
                            zomaar in mijn droom
                            zag ik jouw
                            zag ik jouw

                            het voelde of de zon
                            mijn hals streelde
                            zo warm
                            en liefdevol
  
                            ik wil in je
                            verdrinken in
                            jouw
                            jouw





               













                       elise

                         
                            

Geen opmerkingen:

Een reactie posten