.

HTML Javascript

woensdag 27 februari 2019

                                                      Teder zeeblauw

                                        
                                               Teder het zeeblauw van de zee
                                                Het is wel wat frisjes maar wel
                                                lekker, al is het dan bijna lente
                                                het ziet hier zwart van de meeuwen
                                                dat vindt ik een prachtig gezicht
                                                en daarbij houdt ik van meeuwen

                                                Het doet mij goed het lopen langs
                                                de zee, het is helder weer dat is fijn
                                                voor de scherven in mijn ziel
                                                ik voel me wat gelukkiger zo

                                                Te lopen in de wat frisse lucht 
                                                dat doet me heel goed
                                                dit is echt vatbaar voor herhaling











                                       elise




                          
                                               




1 opmerking: