.

HTML Javascript

maandag 25 februari 2019

                                           Lief,

                             Ik wil in de diepe meren
                             van jouw ogen verdrinken
                             ik wil in je dromen
                             stil naast je liggen en naar
                             je kijken
  
                            ik wil je hand vasthouden
                            terwijl ik naast je lig
                            wil ik van je dromen
                            ik wil gewoon bij je zijn

                            ik wil samen met jouw slapen
                            en tegelijk van je dromen
                            ik wil zo graag, zo graag
                            samen dromen in
                            jouw









                   


              elise

                             
                   

4 opmerkingen: