.

HTML Javascript

donderdag 21 februari 2019

                                          Ik ben de wind

                                  Ik ben de wind die waait
                                  in verre landen
                                  ik ben de golven van de zee

                                 Ik ben de sneeuw die sneeuwt
                                 in alle landen
                                 Ik ben die verse voorjaarsbui
                                 ik ben de vogels in de lucht

                                 Ik ben de zon die schijnt bij ieder
                                 ik ben hagel en de sneeuw
                                 ik ben de sterren aan de hemel
                                 Ik ben de rivier die stroomt
                                 in verre landen








                            

                                   elise

7 opmerkingen: