.

HTML Javascript

dinsdag 19 februari 2019

                                              Weer als de zee
     
                                            Weer als de zee om mij
                                             heen zwemt
                                             voel ik dat de zee
                                             een vrouw is
                                             met blauwe ogen

                                             Haar schoonheid
                                             is een tempel
                                             haar grootsheid 
                                             pyramide
                                             haar lengte obelisk
                                             cheops is haar naam

                                             Als ik de zeenacht slaap
                                             zal ik in mijn tent
                                             water om mijn voeten
                                             horen
                                             zand in mijn oren spoelen
                                             in haar zachte water vrijen 

                   

















                            Boudewijn Buch






                                     



                     

                                     

Geen opmerkingen:

Een reactie posten