.

HTML Javascript

donderdag 28 maart 2019

                                                 Oase van mijn hart


                                              In de oase  van mijn hart
                                              wonen vlinders
                                              geboren in stilte-
                                              van mijn zijn

                                              Gebroken dromen
                                              bewustwording-
                                              van leven
                                              in zomerstilte
                                              ontluikt





                                   

                                       elise

                                 

4 opmerkingen:

  1. Vlinders brengen kleur Elise.
    Mooi gedicht.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Elise Alweer een ontzettend wijs gedicht! Direct ook pure herkenning, Oh wat verlang ik ook naar de vrijheid. Kon ik maar stiekem ontsnappen aan dit drukke bestaan van dit leven en ergens naar toegaan waar ik mijzelf kan terug vinden.

    Veel liefde en gezondheid

    Namasté

    BeantwoordenVerwijderen