.

HTML Javascript

zaterdag 30 maart 2019

                                                Overmatige plaag


                                               Overstemd door overmatige-
                                                geluiden, neem ik afstand
                                                van de plaag van raven
                                                Die tikkend mijn leven
                                                verscheuren

                                                Ik droom de dagen door
                                                en  ieder leeft zijn eigen
                                                ervaringen van-
                                                een liefdeloze fabrieks-
                                                echo


                                               Het regent muurtegels
                                               eindeloos lijkend
                                               tot de tijd er weer is
                                               van lieve kleine-
                                               fluitende vogeltjes
                                               wat als muziek 
                                               word ervaren
                                               in oren van ieder


                                          
                                             elise

4 opmerkingen:

  1. Lieve Elise, Ik ben een tijdje ziek geweest en kon daarom niet je prachtige gedichten lezen.

    Ik ben helemaal sprakeloos geworden van jouw gedicht, ik herkende het direct. Ik heb een drukke baan en ik kan op mijn werk geen rust vinden omdat, wij deadlines hebben ik moet bijvoorbeeld voor een klant binnen een paar dagen een gehele webshop programmeren, heel intensief dus.

    En het is bij ons nooit stil, waardoor ik overspannen word. Vandaar dat ik ziek was geworden.

    Oh Elise ik verlang ook naar de rust en stilte.

    Veel liefde en gezondheid

    Namasté

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Verlangen naar de stilte lees ik Elise. Momenten van niets en alles. Prachtig.

    Lieve lentegroet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel erg bedankt Hilly


    Vriendelijke groet,
    Elise

    BeantwoordenVerwijderen