.

HTML Javascript

dinsdag 30 april 2019

                                                           Gedragen in stilte

                                                  Ik keer de leegte de rug toe
                                                  En richt me naar de bloemen
                                                  die bloeien zelfs in de schemering
                                                  ik hou je hand vast en leef in jouw

                                                  De wereld is veranderd
                                                  in een bloementuin van rust-
                                                  en stilte, de regenbogen stralen-
                                                  alle kleuren


                                                  De hemel op aarde geeft-
                                                  me de kracht tot eindeloze
                                                  inspiratie, en droom-
                                                  mijn dromen uit-
                                                  jouw

                                              







                                elise

5 opmerkingen: