.

HTML Javascript

woensdag 22 mei 2019

                                                       Liefde is

                                             Liefde geeft me kracht
                                             Liefde brengt geborgenheid
                                             Liefde is speels, met vlinders-
                                             in mijn buik

                                            Liefde is uren zoet zijn met-
                                            jouw hand in mijn hand
                                            Liefde is de wereld verkennen
                                            van jouw en mij

                                            Liefde is vrijheid
                                            wat jij me bracht
                                            liefde is jouw voelen
                                            heel intens
                                            liefde is in de regen lopen
                                            samen wij
                                         







                                     elise

3 opmerkingen:

  1. Samen dat klinkt al heel mooi.
    Samen met de liefde nog mooier.

    Prachtig Elise.

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Hilly


    lieve gr.
    elise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan hier uren vertoeven en alle gedichten opnieuw lezen, en toch ontdek ik nieuwe dingen. Onvoorspelbaar prachtig.

    Namaste,
    Jeff

    BeantwoordenVerwijderen