.

HTML Javascript

zaterdag 25 mei 2019

                                                  Lief,

                                         Ik heb je hand vast
                                         hij voelt zo zacht aan
                                         Je staat bij het publiek
                                         en ik sta naast jouw

                                         Ik heb je hand vast
                                         het is zo onwerkelijk
                                         de verliefdheid die ik-
                                         ervaar

                                         mijn hand in de jouwe
                                         en droom duizend-
                                         dromen van-
                                         jouw








                                       
                                       
                                       

                                          

                                     
                                       
                                     






                               

                                    elise

5 opmerkingen:

  1. Mooie omschrijving van liefde !

    Namaste
    Jeff

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Naast iemand staan in de menigte.
    Liefde voor die ene als in een droom.
    Hoe mooi de werkelijkheid.
    (zo las ik het Elise)

    Heel mooi ook wederom.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja je las het goed Hilly . dank je wel :)


    lieve gr.
    elise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Elise, wat een mooi filmpje van dit gedicht.
    Van genoten.

    BeantwoordenVerwijderen