.

HTML Javascript

zaterdag 25 mei 2019

                                        Mijn horizon


                                        De wereld stroomt
                                        zijn levensvuur
                                        het op drift laten
                                        van de natuur

                                        Het geschenk van-
                                        alles wat leeft
                                        het einde de bron
                                        de haven mijn thuis

                                        De horizon verbleekt
                                        het zicht van de aarde
                                        ik ga richting huis
                                        mijn les is voldaan

                                        En ik volg de bron
                                        mijn haven, mijn-
                                        horizon, mijn thuis




                                   elise






                                     
                                         

6 opmerkingen:

  1. Zoals elke verwachting bij al jouw gedichten Magnifique zo diepgaand zoveel lagen waar je jezelf in kan verdwalen.

    Mijn dank Elise

    Namaste
    Jeff

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel lieve Jeff


    lieve groetjes
    Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Elke dag is het een geschenk om
    deel te mogen nemen aan het leven.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja dat is zo Tine maar de aarde is een leerschool, en als je daarmee klaar
    bent ga je naar huis

    Lieve groet,
    Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De bron in jezelf brengt je op een gegeven moment thuis.
    De horizon en de haven, een baken voor nu.

    Wat mooi Elise.

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je wel Hilly voor je mooie uitleg



    liefs,
    Elise

    BeantwoordenVerwijderen