.

HTML Javascript

donderdag 9 mei 2019

                                         Diep in mij

                                  Diep in mij woont oneindige liefde
                                  een schatkist van onschatbare waarde
                                  voor jouw is deze helemaal gevuld
                                  er kan niets meer bij deze is overvol
             
                                 Diep in mij woont het geluk wat je zoekt
                                 niets ontbreekt alles is aanwezig
                                 hij is gevuld met innerlijke rijkdom
                                 overvol aan gevoelens en dromen

                                Diep in mij woon jij en je bent er-
                                gelukkig en blij jij sluit helemaal
                                in het geheel jij vult aan wat nog
                                ontbreekt jij sluit bij alles aan.
                                ik laat jouw nooit gaan.











                            elise

2 opmerkingen: