.

HTML Javascript

zaterdag 1 juni 2019

                                                     Op de wolken

                                             Op de wolken kruipt een kever
                                             hevig ontsteld door volle maan
                                             De onrust in het getij wordt-
                                             Te zwaar beladen

                                             Op een volgende dag een-
                                             kans gemist van zomer
                                             wanneer jij komen zou

                                             Kruipend langs de kever-
                                             in de wind
                                             bemint als zomer
                                             en eindigt in berouw






                                      elise

6 opmerkingen:

  1. Hallo Elise, Ik vind dit een heel mooi bijzonder gedicht.

    Namaste,

    Jeff

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Elise waarom probeer je niet bij het gedicht zelf een foto te zetten zoals ik het doe, dan spreekt het gedicht meer dan eerst het plaatje laten zien. Deze is trouwens erg mooi Elise.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik doe het toch liever op mijn eigen manier



    lie gr. elise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik lees er een beetje spijt in.
    Mooi gedicht Elise.

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen