.

HTML Javascript

donderdag 13 juni 2019

                                            Het zaadje

                                       Ik voel het zaadje in iedere vezel-
                                       van mijn lichaam
                                       De liefde speelt in mijn-
                                       vlindertuin

                                      Ik voel de liefde
                                      in iedere liefdevolle
                                      gedachten
                                         

                                     Ze herstellen alle wonden
                                     Het laat me zweven
                                     het heeft geen controle
                                     ik voel me helemaal vrij







                                     elise

2 opmerkingen: