.

HTML Javascript

woensdag 19 juni 2019

                                  Het ritme van je hartslag


                                Als het leven danst op het-
                                 ritme van je hartslag
                                 als je dromen vormen-
                                 aannemen van je passie-
                                 en liefde

                                 De natuur leeft in je ziel
                                 de hartslag van moeder-
                                 aarde, wij volgen haar-
                                 allen zijn wij met elkaar-
                                 verbonden










                             elise


                   


















Als

8 opmerkingen:

  1. Hallo Elise ik heb je berichtje gekregen over linken delen dit zou ik direct doen helaas heb geen website. Heel erg mooi gedicht

    Groetjes
    Jeff

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ritme van de hartslag tot ver in de dromen...
    Leest blij.

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zolang de hartslag ritme mij begeleidt
    en blijft verbonden zal zij blijven kloppen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bij mij zit er eigenlijk altijd een boodschap in het gedicht verwerkt, en ik schrijf heel erg graag, maar het is niet meer zoals toen ik spirituele, schrijfsels van elise had toen kon je jezelf aanmelden bij zoekmachines
    gratis en dat leverde veel bezoekers op nu moet je daarvoor bij machines
    betalen ook bij bepaalde links die er weinig zijn!
    lieve gr.
    Elise

    BeantwoordenVerwijderen