.

HTML Javascript

vrijdag 14 juni 2019

                                                     De wind

                                             De wind speelt speelt met-
                                             mijn haren
                                             de zomerzon kriebelt mijn-
                                             hele huid

                                            Op de wolken zie ik liefde-
                                            volle speelse figuren
                                            ze zweven maar rond

                                           Het zand daar ga ik op liggen
                                           en neem jouw in mijn armen
                                           De wereld zweeft
                                           in jouw, uit mij









                                     elise

6 opmerkingen:

  1. Mooi schrijven Elise,

    De zomerzon is nog op vakantie maar de wind speelde vandaag wel door mijn haar en zandtaartjes staan in de oven af te koelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wind en zon, ze zweven door de dag...

    Mooi Elise.

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen