.

HTML Javascript

maandag 24 juni 2019

                                              Kundalini


                                            Kundalini stoten
                                            ze stroomt in golven
                                            de vlinder dansende-
                                            tuinen in
                
                                           hittegolven komen
                                           aan, de afkoeling
                                           vindt zijn plaats
                                           in de aankomende
                                           hoge zee
                                          



                                         elise

8 opmerkingen:

  1. Nu krijg ik het in de hitte nog heter

    Liefs

    Jeff

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zee duik nemen Jeff


    lieve gr.
    elise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oefeningen waar je energie van krijgt.
    Lees ik het zo goed...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja om blokkades te healen in je fysieke lichaam.


    gr.
    Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Met deze extreme warmte zijn oefeningen voor mij slechts in koud zwembad waar spieren weer wat soepeler worden. Door wat afkoeling kan ik mij weer beter concentreren.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja daar heb je gelijk in Tine lekker koud zwemwater heerlijk! wat een enge hitte! ik kan er niet tegen. volhouden maar, tot het wat minder heet wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voor mij was deze hitte ondraaglijk en zelfs in zwembad te druk en te warm dus was snel weer in koele kamer. Het is nu heerlijk weer en de tuin vol woorden gaven mij weer zin om wat te doen. Wel in mate want door de warmte bleef er veel liggen. En stap voor stap maak ik het af in eigen tempo. Geniet van de nieuwe maand. Lieve groet, Tine

      Verwijderen
  7. Lieve Tine, het was zeker ondraaglijk die hitte! ik ben een herfstmens!
    als dan de zon schijnt is het lekker!

    Lieve groetjes
    Elise

    BeantwoordenVerwijderen