.

HTML Javascript

vrijdag 26 juli 2019

                                                     De liefde


                                             Is een magische en creatieve kracht
                                             Je hebt me heling gebracht
                                             ik zit nu vol van oneindige-
                                             mogelijkheden

                                            Je hebt me seksueel geheeld
                                            mijn innerlijke kind is eindelijk-
                                            bevrijd

                                           je bent een kosmische zee-
                                           van liefde
                                           een drijvend eiland

                                          waar de zon opkomt
                                          en ondergaat
                                          jij bent altijd in mijn-
                                          gedachten
                                       








                                    elise

4 opmerkingen:

  1. Jouw schrijven Elise is als een Drijvend eiland waar alles mogelijk is in magische creativiteit die uit je gedachten mogen deinen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aardig gezegd Tine dank je wel



    Lieve groet,
    Elise

    BeantwoordenVerwijderen