.

HTML Javascript

dinsdag 26 november 2019

                                           kreten in het duister

                                         Kreten in het duister luister
                                         woorden schieten mij te kort
                                         de wolken zijn gesluierd
                                         De zee zingt het hoogste lied


                                        Luister ik huiver
                                        geluk in leven gedroomd
                                        op fantastische ogenblikken
                                        wat ik niet kon bevatten
                                        mijn vingers krulden

                                      

                                       Mijn hart bonkte
                                       luister mijn muze
                                       ik droom als ik het-
                                       natuurschoon aanschouw







                                     elise

3 opmerkingen:

  1. Geluk, soms niet te bevatten, te vatten in woorden.
    Mooi Elise.

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja dat is ongeveer wat ik bedoel in het gedicht heel goed hilly en bedanktx
    dank je jeff. lieve gr. elise

    BeantwoordenVerwijderen