.

HTML Javascript

donderdag 21 november 2019

                                                         Te lang gewacht


                                                        Ik beminde jouw teder
                                                        en op de magische wolken-
                                                        laat ik mijn geest vliegen
                                                        op weg naar jouw

                                                        Ik tikte op de hemelpoort
                                                        en ik herkende jouw
                                                        mijn innig geliefde-
                                                        tweelingziel
   
                                                        Het is zo leeg zonder-
                                                        jouw
                                                        jij die iets te vroeg-
                                                        je jas uit deed
                                                        vlak voordat ik-
                                                        met je wilde praten





                                       

                                                  elise

4 opmerkingen:

  1. Hallo Elise,
    Zeer mooi gedicht ! Elke dag is het een genoegen om jouw gedichten te lezen.
    liefs Jeffrey

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een rakend gedicht Elise.

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dank je hilly ja het valt niet mee. lie gr elise

    BeantwoordenVerwijderen