.

HTML Javascript

vrijdag 3 januari 2020

                                                     Liefde
                                         
                                               Geef me liefde
                                               geef me je hand
                                               Wij hebben een hechte-
                                               liefdes band

                                               Geef me je liefde
                                               geef me jouw hand
                                               We hebben een-
                                               tweelingzielen band

                                               Geloof in mij
                                               leef in mij
                                               laat mij leven
                                               in jouw land van-
                                               dromen
 
                                              Laat mij in jouw-
                                              wolken wonen
                                              laat me dromen
                                              laat me vliegen

                                         
                                             Laat me jouw-
                                             en mij zijn
                                             samen wij-
                                             mij



                   

                                       elise


                                             
                                             
                                             
                                             
                                         

6 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi gedicht mooi geschreven,
    Ik wens je een heel mooi gezond en liefdevol 2020 toe
    veel liefs
    Jeffrey

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je jeff . ik wens jouw ook een heel gezond en liefdevol 2020 toe

    Liefs elise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooier kun je het niet hebben als in je gedicht.

    Een heel mooi 2020 gewenst.

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel Hilly jij ook een heel mooi 2020 zeker mooier kan je het zeker niet hebben

    liefs
    Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Met geloof en liefde is het leven verzegeld als het van beiden zijde's komt en ik wens je mooi en liefdevolle dagen toe in het nieuwe jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je wel Tine ik wens jouw ook liefdevolle dagen toe in het nieuwe jaar!
    en ook bedankt voor je bezoekje.

    warme groet,
    Elise

    BeantwoordenVerwijderen