.

HTML Javascript

zaterdag 25 januari 2020

                                                                 Maskers


                                                        Ik eer de liefde die-
                                                        ik in mijn leven-
                                                        breng, en uitdruk

                                                        Ik gooi de eventuele-
                                                        maskers af
                                                        En toon mijn ware ik

                                                        Ik draag de trans-
                                                        formerende kracht-
                                                        van gevende liefde mee

                          
                                                        Want liefde en vreugde-
                                                         brengen warmte-
                                                         voor anderen en-
                                                         mezelf








                                                 elise




                                                        
                                                        








                                           

                                            

   

                  

6 opmerkingen:

  1. Dank je wel Elise voor wederom een uitstekend gedicht. Erg mooi!
    Liefs Jeffrey

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dank je wel Jeffrey


    Lieve groet,
    elise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi geschreven. Maskers heb je niet nodig in het leven want je eigen ik kan je veel meer voldoening geven.Vele dragen maskers en kunnen dan niet zichzelf zijn en houden hun wereld steeds heel klein. Liefs Tine en heel fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Liefde en vreugde brengen, super.
    Een masker is niet nodig.

    Mooi gedicht.

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank je wel lieve Hilly . lieve groet, elise

    BeantwoordenVerwijderen