.

HTML Javascript

dinsdag 28 januari 2020

                                                   Verdronken woorden

                                              In mijn tranen zijn mijn woorden-
                                              verdronken
                                              mijn verdriet neemt het over-
                                              ik kan het even niet aan

                                              Jij die je laatste adem-
                                              uitgeblazen had
                                              terwijl de nachtegaal-
                                              nog zong

                                             Leg jouw hand op-
                                             de mijne
                                             en demp mijn verdriet
                                             zodat ik weer kan-
                                             dromen in-
                                             jouw








                 


                                            elise

                                           

2 opmerkingen:

  1. Hoi lieve Elise, het is heel mooi dat jij je rouwproces door middel van de mooie gedichten verwerkt. Heel veel sterkte.
    Liefs
    Jeffrey

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel lieve Jeffrey


    Lieve groet,
    elise

    BeantwoordenVerwijderen