.

HTML Javascript

dinsdag 28 januari 2020

                                                         Raven

                                                Raven in bomen
                                                liefde die wil stromen
                                                maar laat alles maar-
                                                op me afkomen

                                                Ik ben nog steeds-
                                                in de rouw
                                                en kan even niet-
                                                anders denken

                                                Het voorjaar-
                                                voel ik nader-
                                                komen
                                                maar voorbij-
                                                zijn onze dromen

                                                maar ik moet verder-
                                                en laat mijn tranen
                                                stromen










                                                 elise


                                                

3 opmerkingen:

  1. Hoi Elise, zeer mooi geschreven !
    ga zo door.
    Liefs,
    Jeffrey

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dank je wel jeffrey


    lieve groet,
    elise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De rijm in het gedicht leest fijn.

    Het voorjaar dat komt, maar toch...
    Heel mooi en ontroerend Elise.

    Fijne ZONdag.

    BeantwoordenVerwijderen