.

HTML Javascript

zaterdag 29 februari 2020

                                        Uit jouw muziek


                                       uit jouw muziek
                                       klinken de mooiste-
                                       kleuren

                                       Jouw schilderkunst-
                                       geeft de mooiste-
                                       muziek

                                       Mijn inspiratie-
                                       kleurt mijn-
                                       uren en dagen

                                       En ik me in-
                                       hogere sferen-
                                       voel







                                     elise

7 opmerkingen:

  1. Hallo Elise, dank je wel voor het mooie gedicht het kleurt mijn dag en warmt mijn ziel.
    Liefs
    Jeffrey

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel lieve Jeffrey. liefs elise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Palet van kleur waren zeker ook weer jouw woorden met mooie muzikale liefdesnoten gedrenkt in poëzie.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt Tine voor je mooie reactie op mijn gedicht


      Warme groet,
      Elise

      Verwijderen
  4. Bedankt Tine voor je mooie reactie op mijn gedicht


    Warme groet,
    Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo'n warm kleurenpalet geeft inspiratie Elise.

    Kleurige groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dank je Hilly voor je interesse



    lieve groet,
    Elise

    BeantwoordenVerwijderen