.

HTML Javascript

zaterdag 22 februari 2020

                                            Samensmelting


                                          Ik ben met jouw samen
                                          En hoor de zee en verder-
                                          niets
                                       
                                          Op het ritme van-
                                           jouw adem-
                                           dans ik mijn liefdes dans

                                           Wij ademen samen
                                            een adem tot een-
                                            volmaakte eenheid
                                            van onze ziel

                                           Wij zijn als de zee-
                                            en de golven
                                            de eb en de-
                                            vloed

                                            We hebben-
                                            een heilige-
                                            eenheid

                                           Het heilig-
                                           huwelijk
                                           wij zijn samen-
                                           een persoon
                                         
                                       
                                       
                                                               
                 

                                       elise

2 opmerkingen:

  1. Zeer bijzonder mooi uit het diepste van mijn hart ben ik je dankbaar voor dit gedicht.
    Dank je wel Elise,.
    Liefs,
    Jeffrey

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg bedankt lieve jeffrey ik ben blij hoe jij dat zo schrijft!



    Veel liefs,
    elise

    BeantwoordenVerwijderen