.

HTML Javascript

zondag 23 februari 2020

                                                     Warmte


                                            Hoe jij mijn dromen-
                                            verwarmd
                                            en mij daarin laat-
                                            blozen

                                            Hoe jij de warmte-
                                            met me deelt-
                                            en me spaart als ik-
                                            kwetsbaar ben

                                            Hoe jij mij zonder-
                                            woorden verstaat
                                            en mijn zinnen-
                                            streelt
       
                                            het vuur hoog-
                                            opstookt
                                            voor het warmen-
                                            van mijn zinnen

                                            Het zonder woorden
                                            tot een kookpunt
                                            laat komen
                                            en me daarna-
                                            verder laat dromen
                                           
                                           
                                           
                                         

                                               elise

                                           
         

4 opmerkingen: