.

HTML Javascript

zondag 23 februari 2020

                                                         Mijn hart slaat over


                                                        Ik vergeet jouw-
                                                        nooit meer
                                                        bij jouw vond ik-
                                                        wat ik nodig had
                     
                                                        Een stilte die-
                                                        alleen jij mij-
                                                        kan geven
                                                        dat mijn hart-
                                                        voor jouw-
                                                        steeds over-
                                                        slaat

                                                        Ik lees in jouw-
                                                        gedachten-
                                                        zoeken naar-
                                                        innig geluk
                                                       

                                                        Gedachten die-
                                                        jij laat stromen-
                                                        om altijd-
                                                        bij elkaar te-
                                                        komen

                                                       En je lachte zo teer-
                                                       zo lieflijk als een-
                                                       droom
                                                       waar jij altijd-
                                                       tot me kwam
                                                       
                              
                                                        


                                       

                                                     elise

                            

7 opmerkingen:

  1. Mooie gedachten stromen die tot jou waren gekomen Elise

    maar bij vondt ik- wel even de t weghalen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja bedankt hoor tine dat je dat even tegen me vertelde!


    liefs
    elise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En ook bedankt Tine dat je even bij me langskwam


    liefs,
    elise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeer mooi gedicht straald heel veel liefde en warmte uit waanzinnig :D
    Liefs,
    Jeffrey

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg bedankt lieve jeff :)


    warme groet,
    elise

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het veranderd je hartslag Elise.
    Wederom een mooi gedicht.

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen