.

HTML Javascript

woensdag 11 maart 2020

                                   De nachtvlinder rond de maan



                               De nachtvlinder vliegt met korte rondjes-
                               langs de volle maan, heen en weer
                               hij ontdekt de sterren, zij stralen hun-
                               mooiste licht

                               En houden zichzelf zo in evenwicht
                               ook de wolken spelen hun spel-
                               overal  zie je er figuren in
                               mijn ogen aanschouwen de kunst

                   
                               Dit is wat ik ervaar de natuur die,
                               voor mij speelt
                               Het mooiste natuur gebeuren-
                               alles heeft zijn eigen kleur
                               en heeft zijn eigen schoonheid





                            
          


                             elise

                              
                           
                             
                              
                               
                              


                               

4 opmerkingen:

  1. Heerlijk als jij weer plots een gedicht plaatst ik geniet er met volle teugen van, bedankt Elise.
    Liefs,
    Jeffrey

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel lieve Jeffrey


    liefs,
    Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel poëtisch geschreven Elise.
    We vlinderen nu naar de lente waar in nacht de vlinder van de duisternis haar licht zal laten schijnen aan hen die het zo nodig heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel Tine ik waardeer het zo dat je overal over mee kan praten,
    dat doet mij goed! bedankt voor je spontane bezoekje!

    warme,
    groet Elise

    BeantwoordenVerwijderen