.

HTML Javascript

donderdag 5 maart 2020

                                                       jij wist wat ik voelde


                                                      Soms wist jij als geen ander-
                                                      wat ik voelde en dacht
                                                      hoe mijn hart sneller-
                                                      klopte

                                                     Als je aan me dacht
                                                     als je mij aankeek
                                                     ging je helemaal-
                                                     door me heen

                                                     Ik heb je lief-
                                                     je bent mooier-
                                                     dan de zon en de-
                                                     maan

                                                    Het was of ik je-
                                                    al kende
                                                    want je was-
                                                    zoals ik was
                                                    
                                                    Ik sliep met jouw
                                                    alle nachten door
                                                    en wij werden-
                                                    samen wakker
                                                    door het fluiten-
                                                    van vogeltjes
                                                    




                                                    elise

2 opmerkingen:

  1. Waanzinnig mooi gedicht ik ben hier zo blij mee. Een verukking om te lezen.
    Liefs,
    Jeffrey

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel lieve jeffrey



    lies elise

    BeantwoordenVerwijderen