.

HTML Javascript

woensdag 4 maart 2020

                                                       Adem en adem



                                                      Adem en adem
                                                      ik voel je
                                                      ik ruik je
                                                      ik hou van je
                                                      de klok tikt-
                                                      ritmisch de-
                                                      uren rond

                                                      Ik kijk naar je ogen
                                                      je mond je haar
                                                      en mijn ogen leggen
                                                      je schoonheid op-
                                                      mijn netvlies vast

                                                      Je haren zijn als een-
                                                      gedicht
                                                      en omlijsten jouw-
                                                      mooie gezicht

                                                      Mijn hart vlindert
                                                      je bent mijn droom
                                                      dat is zo gebleven
                                                      in de tijd waarin-
                                                      we nu leven
                                                      je bent mijn leven
                                                   
                                                 






                               

                                             elise

2 opmerkingen:

  1. Zeer mooi de passie voel ik door mijn scherm komen :D
    Dank je wel Elise.
    Liefs,
    Jeffrey

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel spontaan deze opmerking! Bedankt Jeffrey


    liefs,
    elise

    BeantwoordenVerwijderen