.

HTML Javascript

donderdag 9 april 2020

                                        Mijn tweelingziel



                                      Ik had in jouw ogen-
                                      willen kruipen
                                      om jouw te ervaren
                                      of je zo was-
                                      zoals ik voelde dat-
                                      je naar mij was

                                      Jouw voelen
                                      jouw ruiken
                                      jouw proeven

                                      Ik had met jouw-
                                      samen willen-
                                      smelten
                                      en willen voelen-
                                      hoe het voelde-
                                      met jouw

                                      maar ik was-
                                      helaas te laat
                                      Je was plots-
                                      overleden







                            

                                elise





                                     
                                        

5 opmerkingen:

  1. Prachtig gedicht, een gemiste kans. Hopelijk treffen jullie elkaar weer in een volgende reïncarnatie ik zal zeker bij je zijn.
    Liefs,
    Jeffrey

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja dan zal jij er zeker bij zijn, en wie weet is de gemiste kans er dan ook bij?


    liefs,
    elise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een tweelingziel, ik heb wel eens gelezen dat het een droom is die te ontmoeten.
    Ik weet er te weinig van.
    Maar zo ik jouw gedicht lees, hoop jij die tweelingziel ook te ontmoeten.

    Het gedicht is vol passie geschreven.

    Lieve groet en fijne Pasen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel Hilly. Ik had mijn tweelingziel bijna persoonlijk ontmoet,
    maar hij had kanker en stierf.

    lieve groetjes,
    elise

    BeantwoordenVerwijderen