.

HTML Javascript

maandag 27 april 2020

                                                       Betovering



                                                  Hoe jij mij laat verdwijnen-
                                                  als ik je aankijk
                                                  gebruik je magie dat zou-
                                                  de reden kunnen zijn

                                                  Hoe jij vlinders door-
                                                  me heen raast
                                                  ze vlinderen helemaal-
                                                  door me heen

                                                 Ik ben vrijwillig door jouw-
                                                 betoverd
                                                 alleen maar als ik in je ogen-
                                                 kijk


                                               Ik verlies mezelf in jouw
                                               dat is helemaal niet erg
                                               want ik ben waanzinnig-
                                               gek op jouw










                                                  elise

6 opmerkingen:

  1. Super mooi gedicht, ik smul er altijd ervan.
    Liefs,
    Jeffrey

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De lente geeft ons allemaal vlinders in de buik en laat ons vlinderen elke dag. De liefde is soms ook al een vlinder, fragiel maar zo heerlijk als de vleugels elkander raken. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel wel lieve jeffrey


    liefs,
    elise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel Tine ik waardeer dit zeer


    lieve groet,
    elise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeffrey jouw waardeer ik het zeerste


    liefs,
    Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Liefde kan betoveren Elise.
    Prachtige woorden, LIEFDE met een hoofdletter.

    lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen