.

HTML Javascript

donderdag 23 april 2020

                                                 De geest van de natuur



                                              Jij bent de zon die in mijn hart schijnt
                                              jij bent de roep van de vogel
                                              jij bent het grassprietje in het gras
                                              jij bent de kleuren van de bloemen

                                              jij bent de sterren aan de hemel
                                              jij bent de liefde die steeds voortduurt
                                              jij bent de boom die mij extra liefde gaf
                                              jij bent verweven met de tijd waarin we-
                                              leven


                                             Jij bent de warmte in mijn hart
                                             jij kleurt al mijn dromen in-
                                             en geeft mijn leven zin
                                             jij bent de roep van de adelaar
                                             die om de zon heen vliegt
                                             jij ben de geest die mijn ziel-
                                             geneest
                                           








                                          elise

2 opmerkingen: