.

HTML Javascript

zondag 26 april 2020

                                                 Hoe verlangen mij ademt



                                                Hoe verlangen mij ademt
                                                ik loop op vruchtbare wegen
                                                mijn horizon  heeft zich-
                                                uitgebreid

                                                Vogels scheren over de vlaktes-
                                                 om hun bestemming die ze-
                                                 nodig hebben te vinden

                                                 De zee golft over het schelpjes-
                                                 strand, en laat mij hopen-
                                                 op geluk wat komen zal-
                                                 in opeen lopende manieren
                                                 het verlangen ademt mij-
                                                 in golven

                                                 











                                              elise

2 opmerkingen: