.

HTML Javascript

dinsdag 28 april 2020

                                           Hoe jij mij vleugels geeft


                                           Hoe jij mij vleugels geeft
                                           als jij mij met jouw passie-
                                           benaderd
                                           
                                           Hoe jij in me woont
                                           en zonder woorden-
                                           begrijpt wat ik voel-
                                           en ervaar

                                          Hoe gelukkig jij me maakt-
                                          en over me waakt in diepe slaap
                                          hoe jij mij inspiratie geeft
                                          in alle vlakken van mijn leven


                                         hoe jij mijn leven vol vreugde-
                                         laat leven, en me alles wil geven
                                         hoe jij me zielsgelukkig maakt
                                         en mij laat blozen als je me vlinders-
                                         geeft, kortom dat jij me echt laat-
                                         leven
                                        








                                       elise

                                        
                                          
                                        










  
                                        

3 opmerkingen: