.

HTML Javascript

woensdag 15 april 2020

                                                   Hoe jij in me leeft


                                                 Hoe wij er zijn voor elkaar
                                                 en jij mij al jouw liefde geeft
                                                 hoe we dromen in elkaar
                                                 en al onze liefde voor elkaar-
                                                 laten stromen

                                                 Hoe jij in me woont-
                                                 en mijn leven inkleurt
                                                 de eenwording van-
                                                 ons samen

                                                 Hoe jij mijn passie-
                                                 laat vlinderen
                                                 en jij in me leeft-
                                                 en samen alles-
                                                 beleven








                   


                                           elise

3 opmerkingen: