.

HTML Javascript

woensdag 15 april 2020

                                            Als de wind heel kil is


                                        Laten de bloemen mij steunen
                                        en de zon me helpen om het-
                                        beter te begrijpen
                                     
                                        laat de zon helpen met alle-
                                        zonnekracht
                                        als het leed zichtbaar wordt

                                        geef het onschuldige lieve-
                                        wezen liefde van de zon-
                                        de maan en de sterren-
                               
                                        geef het diertje geen kille-
                                        dagen, wij zullen het aan-
                                        zonlicht vragen

                                        Laat alles in de natuur ons-
                                        bij staan in zeer koude dagen
                                        en als het helemaal niet meer-
                                        kan, er toch een wonder van-
                                        het zonlicht kwam








                                           elise




                                      

                                       

4 opmerkingen:

  1. Mijn lieve kleine Luna mijn poezen vrouwtje waarom moet dit juist jouw overkomen.

    Mooi geschreven Elise met veel gevoel.
    Liefs,
    Jeffrey

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel mijn hele lieve jeffrey


    veel liefs,
    van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het leest droevig Elise.
    Zonlicht, warmte ik wens het voor je.

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen