.

HTML Javascript

zondag 19 april 2020

                                                     Uren zoete rust

                     
                                             Jij kuste de tranen uit mijn ogen
                                             jouw tederheid gaf zoete rust
                                             jij zong mijn levenskracht in

                                             Voor uren van liefde en rust
                                             gedroomde momenten-
                                             in jouw geboren
                                             jij zingt de liefde uit je hart

                                             Oneindige vreugde beleving
                                             ik ruik de geur van jouw huid
                                             zo vol veiligheid en doorstromende-
                                             liefde ik voel me zo blij en vrij
\                               
                                             Geborgenheid vermengt met vreugde-
                                             blijdschap geboren uit jouw
                                             innige liefdes beleving zo vol passie
                                             wij samen een eenheid in liefdevolle-
                                             uren, vormen een nest van pure liefde
                                             Jij en ik samen in jouw uit mij









                                            elise                                            

                                            

4 opmerkingen:

  1. Ongelofelijk mooi gedicht mooi geschreven
    Dank je wel
    Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg bedankt lieve Jeffrey



    liefs,
    Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 'liefde ik voel me zo blij en vrij'
    Hoe mooi is dat Elise.

    Schitterend gedicht.

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel lieve Hilly



    lieve groet,
    elise

    BeantwoordenVerwijderen