.

HTML Javascript

maandag 6 april 2020

                                            Warmte deelt

                                     Hoe jij mijn warmte deelt
                                     en mijn licht aan doet
                                     Hoe jij het zonlicht met-
                                     mij beleeft
                                     en laat beven van geluk

                                     Hoe jij in me leeft
                                     en me alles geeft
                                     hoe jij me wakker maakt
                                     met innig geluk

                                     Hoe we samen dromen
                                     en intens in elkaar-
                                     de liefde laten stromen
                                     hoe jij mijn verdriet-
                                     heel maakt
                                     en altijd over me waakt










                                    elise

4 opmerkingen:

  1. Zeer mooi gedicht zeer passievol geschreven !
    Liefs,
    Jeffrey

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een liefdevol gedicht Elise.

    Lieve groet en blijf gezond.
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen